previous siguiente

Una marcha nazi con antorchas tuvo lugar en Sofía, la capital búlgara, el 17 de febrero de 2018, con la participación de un partido miembro del actual gobierno búlgaro, precisamente en momentos en que Bulgaria preside la Unión Europea por 6 meses.

En Marea vén de presentar unha proposición non de lei no Parlamento de Galicia para que a Xunta acuda “de inmediato” aos xulgados para reclamar pola vía civil a nulidade do título da “fraudulenta adquisición” por parte do ditador Francisco Franco do Pazo de Meirás. Antón Sánchez, un dos deputados que asina a iniciativa, sinala que “a simulación fraudulenta da compra do Pazo feita por Franco é nula dun xeito radical e por iso rexistramos unha iniciativa onde instamos á Xunta a que abra a vía civil para declarar como tal esta operación”. En Marea faise eco así das propostas do alcalde de Sada agardando que “sexa apoiada por tódolos grupos, xa que é unha cuestión de dignidade democrática”.

Utilizar la prisión preventiva, aseguran, es “una vuelta de tuerca más contra los activistas sociales y las personas pobres”. La extremada dureza de la medida se parece más, apuntan, a un mensaje disuasorio para quienes puedan plantearse cuestionar el derecho a la propiedad ociosa y especulativa y a los que denuncian la violación de la función social de la vivienda.