Galicia

Eva Solla, Vanessa Angustia e Yolanda Díaz participan mañá domingo na “Asemblea de Zaragoza” para buscar unha saída dialogada á situación de Catalunya

Este domingo 24 de setembro, a partir das 9 horas da mañá, Zaragoza acollerá a “Asemblea pola fraternidade, convivencia e liberdades”, un espazo de encontro entre diferentes forzas políticas para buscar unha solución política dialogada e democrática ante a situación de “excepción” que se está a vivir en Catalunya.

Na xuntanza participarán Eva Solla, coordinadora de Esquerda Unida e  vicepresidenta do Parlamento de Galicia, Vanessa Angustia, senadora de En Marea e Yolanda Díaz, voceira de En Marea no Congreso.

En Marea se opone al Proyecto Touro por sus consecuencias negativas sobre el medio ambiente y la salud de la población

Para En Marea Touro, "no resulta verosímil" que la promotora "pretenda vender un proyecto en el que no se restauran previamente los gravísimos pasivos ambientales" existentes en una "huída hacia delante" en la que "para hacer la remediación hay que originar una devastación aún mayor", lo que hace que la propuesta de Cobre San Rafael S.L. de abrir una mina a cielo abierto entre las localidades de Touro y O Pino sea "ambiental y socilamente insostenible".

Esquerda Unida apoia a celebración dunha asemblea extraordinaria para dar unha saída cívica á situación catalana

Dende Esquerda Unida consideramos que é preciso ter vontade para abrir vías de diálogo para atopar unha solución política, non represiva, ante esta situación que se está a dar en Catalunya, tachada polos participantes desta iniciativa “de excepción”, e provocada polos constantes ataques do Partido Popular á democracia e á liberdade de expresión.
 

En Marea pregúntalle á Xunta polos colapsos de verán no Parque Nacional das Illas Atlánticas

Ademais, En Marea interesouse polos motivos polos non se realizaron labores de control e inspección previas que evitasen esta situación. “Gustaríanos saber que fixo o PP durante os últimos 8 anos para poñer dacordo os axentes implicados para protexer os parques naturais”, preguntou Cal. “Se esta é a conservación do que se supón que é o baluarte da Xunta en materia de medio ambiente, non queremos imaxinar como fará co resto de territorio a protexer no país”.
 

La polémica ley de fomento empresarial del PP puede facilitar la aprobación de proyectos de megaminería como el de Touro

Al respecto, el colectivo recuerda que el texto propuesto modifica "de manera significativa" varios artículos de la ley 3/2008, de ordenación de la minería de Galicia, llegando a otorgar la utilidad pública en el mismo acto administrativo de resolución de expediente y acortando los plazos de exposición, mientras que los informes preceptivos de otros organismos como Medio Ambiente "dejan de ser determinantes", dejando a criterio de la Consellería de Industria y la Dirección Xeral de Minas "cuándo y cómo aprobar cualquier tipo de proyecto extractivo".

Páginas