BNG pedirá unha comisión de investigación no Parlamento se o PP non acepta a auditoría sobre os contratos da pandemia
- Luís Bará acusa a Rueda de intentar protexer a Feijóo e se pregunta por que rexeita a auditoría se non hai nada irregular nas contratacións feitas.
- Exixe “luz e taquígrafos” sobre os 12 contratos por máis de 10,4 millóns de euros asinados con Mape Asesores, a empresa vinculada a Alberto González.

Relacionado
Información en la que puede confiar:
Reuters, la división de noticias y medios de comunicación de Thomson Reuters, es el mayor proveedor de noticias multimedia del mundo, con un alcance diario de miles de millones de personas en todo el mundo. Suscríbase a nuestro boletín informativo diario gratuito: thomson@reutersmarkets.com
