Redacción •  País Valencià •  15/05/2023

Baldoví: «La agricultura y la industria valencianas necesitan una Generalitat más enérgica en la defensa de sus intereses en Europa»

El candidato a la Presidencia de la Generalitat, Joan Baldoví, ha mantenido este mañana encuentros con la ciudadanía en La Vall d’Uixó y Vila-real dónde ha explicado las propuestas de Compromís de apoyo al campo y a la industria, «unos sectores que además de las políticas que se impulsan desde el ejecutivo valenciano necesitan que las decisiones políticas que se tomen fuera de nuestro territorio no vayan en contra de sus intereses».

Baldoví: «La agricultura y la industria valencianas necesitan una Generalitat más enérgica en la defensa de sus intereses en Europa»

15 de mayo del 2023.

«Durante los últimos años hemos comprobado, desgraciadamente, que nuestros sectores productivos, especialmente el campo valenciano y la industria, necesitan una voz fuerte que les defienda tanto a Madrid como Europa. Compromís y yo mismo hemos ejercido de portavoces de nuestros agricultores y de nuestros sectores del azulejo, el textil o lo calzado en el Congreso, consiguiendo que estén mejor tratados a la hora de legislar o aprobar ayudas en contexto de crisis e inflación».

En ese sentido el candidato de Compromís ha marcado como prioritario que la Generalitat sea más enérgica en la defensa de los intereses valencianos en Europa, puesto que el territorio valenciano necesita una voz más potente en el lugar donde se deciden las normativas que afectan directamente al campo y la industria.

«Por eso, si soy escogido Presidente, desplegaremos de forma ambiciosa un lobby valenciano permanente en Bruselas para incidir directamente en la toma de decisiones en el núcleo del poder europeo. Lo haremos potenciando y desplegando al máximo la delegación de la Generalitat ante la Unión Europea, para que sea realmente un pilar en la defensa de los intereses de la ciudadanía valenciana y un altavoz de nuestros sectores productivos. Nuestros agricultores y los trabajadores de nuestra industria se lo merecen», ha concluido Baldoví.

Baldoví: «L’agricultura i la indústria valencianes necessiten una Generalitat més enèrgica en la defensadels seus interessos a Europa»

15 de maig del 2023.

El candidat a la Presidència de la Generalitat, Joan Baldoví, ha mantingut este matí encontres amb la ciutadania a La Vall d’Uixó i Vila-real on ha explicat les propostes de Compromís de suport al camp i a la indústria, «uns sectors que a banda de les polítiques que s’impulsen des de l’executiu valencià necessiten que les decisions polítiques que es prenen fora del nostre territori no vagen en contra dels seus interessos».

«Durant els últims anys hem comprovat, malauradament, que els nostres sectors productius, especialment el camp valencià i la indústria, necessiten una veu forta que els defense tant a Madrid com a Europa. Compromís i jo mateix hem exercit de portaveus dels nostres llauradors i llauradores i dels nostres sectors del taulell, el tèxtil o el calcer al Congrés, aconseguint que estiguen millor tractats a l’hora de legislar o aprovar ajudes en context de crisi i inflació».

En eixe sentit el candidat de Compromís ha marcat com a prioritari que la Generalitat siga més enèrgica en la defensa dels interessos valencians a Europa, ja que el territori valencià necessita una veu més potent al lloc on es decideixen les normatives que afecten directament al camp i la indústria.

«Per això, si sóc escollit President, desplegarem de forma ambiciosa un lobby valencià permanent a Brussel·les per a incidir directament en la presa de decisions en el nucli del poder europeu. Ho farem potenciant i desplegant al màxim la delegació de la Generalitat davant la Unió Europea, perquè siga realment un pilar en la defensa dels interessos de la ciutadania valenciana i un altaveu dels nostres sectors productius. Els nostres llauradors i els treballadors de la nostra indústria s’ho mereixen», ha conclòs Baldoví.


Compromís /