Camino de Santiago: inaugurado el tramo histórico (Arzúa-Quión-Amenal) del camino francés

11/02/2019

A este acto acudieron tanto vecinos de los ayuntamientos por los que pasa el itinerario jacobeo como diferentes representantes de asociaciones vinculadas  al camino de Santiago.

El pasado domingo más de una treintena de peregrinos recorrieron los 20 km que separan O Preguntoño de la iglesia parroquial de Arca, atravesando los ayuntamientos de Arzúa, Touro y O Pino.

Recientemente un organismo asesor de la UNESCO puso a disposición del gobierno gallego un informe en el que se solicitaba la recuperación como camino de peregrinaje deste trazado alternativo del camino francés, lo que supondría también su reconocimiento como patrimonio de la humanidad.
 
A este acto acudieron tanto vecinos de los ayuntamientos por los que pasa el itinerario jacobeo como diferentes representantes de asociaciones vinculadas  al camino de Santiago. Al finalizar, uno de los participantes más experimentados señaló que se trata de un percorrido con un enorme interés paisajístico- cultural y añadió que juega con la ventaja de tener muy poco tráfico y conservar en muy buen estado las "corredoiras" originales. Los allí presentes auguran que en muy poco tiempo serán cientos los peregrinos que eligirán esta opción como penúltima etapa antes de llegar a Compostela.
 
Inaugurado o tramo histórico (Arzúa-Quión-Amenal) do camiño francés.
 
O pasado domingo máis dunha trintena de camiñantes percorreron os 20 km que separan O Preguntoño da igrexa parroquial de Arca, atravesando os concellos de Arzúa, Touro e O Pino.
 
Recentemente un organismo asesor da UNESCO puxo a disposición do goberno galego un informe no que se solicitaba a recuperación como camiño de peregrinaxe deste trazado alternativo do camiño francés, o que suporía tamén o seu recoñecemento como patrimonio da humanidade.
 
A este acto acudiron tanto veciños dos concellos polos que pasa o itinerario xacobeo como diferentes representantes de asociacións vinculadas  ao camiño de Santiago. Ao rematar, un dos participantes máis experimentados sinalou que se trata dun percorrido cun enorme interese paisaxístico- cultural e engadiu que xoga coa vantaxe de ter moi pouco tráfico e conservar en moi bo estado as corredoiras orixinais. Os alí presentes auguran que en moi pouco tempo serán centos os peregrinos que elixirán esta opción como penúltima etapa antes de chegar a Compostela.